Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Syamimi Mahmad
Diary ~~ Mustache ~~ Linkies ~~ Shout



assalamualaikum kawan2 :)
Sunday, May 5, 2013 | 1 comments
peneman aku :) dah besar dia sekarang.nama dia comel adik paling kecil dalam family.
Assalamualaikum,setelah sekian lama blog aku berhabuk.tak sempat nak cuci.last sekali,waktu tahun lepas,hohoh.tak dak masa la nak update.alahai,bukan ada sapa pun nak baca blog aku.aku tak femes macam orang lain kan?hehe,saja nak omong-omong sikit.alah,tak femes kat dunia tak pa,aku tak kisah.asalkan kat akhirat nanti semuanya berjalan dengan lancar.ok.esok dah bermula perang!!!esok exam pertengahan tahun,selama 3 minggu.sebelum kami cuti dekat 2 minggu kot?apa2 ja la.doakan semoga aku dapat jawab exam dengan sucess.buangkan sifat malas aku yang semakin lama semakin dekat.belajar tuh biarlah niat kerana Allah!bukan waktu kita susah baru nak cari Allah,waktu senang terus lupa.kita lahir kat dunia ni kerana Allah!study aku macam mana?alhamdulilah,setakat ni baik2 saja.cuma yang tentukan Allah saja.aku tahu aku tak pandai macam orang lain,aku dah cuba usaha!tapi aku tak kan pernah putus asa.kejayaan pasti ada untuk aku.aku teringin nak pergi terus ke bidang agama.mesir?insyaAllah,harap2 rezeki tuh ada lah.ingat stam ni kalau aku boleh aku nak pi kidu dan aku nak belajar banyak bab agama.aku tahu aku bukanlah yang terbaik :(.sekrang aku dah start berulang,aku rindu kat asrma.everyday,boleh dgar ceramah,bljar tjiwid,bca mathurat dan bca yaasin rmai2.Al-Quran sekali.ok dah kot?setakat tuh saja aku nak bercerita atau bersyarahan di sini.hehe-dah lama tak update.")insyaAllah ada masa aku update lagi nah.dont worry.i will be right back.betul ka apa aku cakap tuh?assalamualaikum.syukran sbb sudi baca blog aku yang merapu sikit.ukhibukki fillah ! doakan saya ya !

muka study add mth kat library!




Older Post | Newer Post